Saturday, September 4, 2010

my heart

haish.... bercerita ttg aty neyh.... complicated ckit..... aku pnh bcinte n putus cinte dlm sekelip mate.... entah salah siape aku pn tataw..... semuanya allah yg tentukn... aku redha..... mungkin kesalahan nye tletak pd aku....  aku ney gurl yg x sempurna.... boy yg nk jd an aku sbgai awex pn lari beribu batu kowt....hehehehe.... sape yg accept aku tuh mmg aku tabik spring ar..... aku clash pown sbnrnya aku yg mntx.... aku x nk org ya aku syg sgt2 malu n tluke dgn perlakuan aku.... aku tau dye nk gurl yg sempurna... bkn mcm aku..... aku tau dye syg kat aku.... tp.... sku lbey syg dye.... aku nk bkorban..... biar ar dye dpt cri jodoh yg lbey bek drpd aku.... yg mampu jge aty n perasaan dye.... aku nie kdg2(sbnrnye slalo) lepas laku... cakap x pk dl..... cmpy kdg2, aku x sedar yg aku dah sakitkan aty orang.... so, aku x nk mende ney blaku kat org yg aku sayunk sgt2...... biar dye saket skunk drpd dye saket kmudian..... biar aku yg dpersalahkan drpd dye yg merana....

No comments:

Post a Comment