Sunday, September 26, 2010

kwn bia ikhlas.....

nk kawan....
bia ikhlas.....
add aku kat fb....
pastuh remove....
ikhlas ke kwn????
adoiyai.....
aku kapel dgn adik ko...
ko add aku....
aku break... ko remove....
pe cer beb????
besa sgt ke salah aku kat adik ko hah???
 jgn dgr dr satu pihak je bai....
aku yg sengsara sejak kapel dgn dye tau x????
hati aku yg byk tluka....
xkn aku je nk mengalah....
xkn aku je yg nk pendam segalanya????
aku pn ada hati dn perasaan gak beb
pe ko rase ble boy korunk x engt bufday korunk???
x engt anniversary korunk???
x tepon hampir 2 3 minggu???
x kn aku nk btahan kot....
xkn aku je yg nk kne tepon....
dye yg keje...
aku tg kol.....
pe cer wei....
salah aku jgk ke????puas aku jage aty dye.....
tp dye wat pe??? wat bodo n banggang jewp????
grrrrrr.....
skunk adik ko da de awek blek...
huh pe lg....
ske ar ko nk add an...
mati la ko pompuan if care ko bkawan cm uh....
jd katak bwh tempurung la ko....

aku kalo kawan.... bia ikhlas 
br lar org pcaye....
br la org sayunk....

No comments:

Post a Comment