Wednesday, September 15, 2010

kerinduan

peh.... syial.... aku windu gler dgn diri aku...... aku rindu nk jd SABRINA yg ceria, happy go lucky...... aku da pnt nk nanges..... aku da pnt nk mengenang nasib.....hati aku.... da byk tluka.... aku gembira dlm tangisan..... tuhan.... tolonglah aku.... aku hanyalah hamba yg lemah.... bantulah aku kenbali spt dl..... sejak keblkgn ney... aku senang nk menitiskn air mata.... knp ek???? hati aku ney da jd rapuh serapuhnya...... senang tguris..... senang tsentuh.... dl aku x mcm ney..... baran aku semakin btambah... senang btol nek angin....
semlm sblom blek aku war perangai.... kesian mummy.... tp nk wat cn ne.... aku x ley nk kontrol da....
hati aku mberontak.... aku x ske keadaan cm ney.... aku BENCI....... ARGHHHHHHH........bengang nyer.... mayb aku rase kurang kaseh syg kot..... da jaoh dgn mummy.... mummy pn bz keje..... aku rse keseorgan.... aku nk mummy sentiasa ada dgn aku.....
ya allah tlg lah aku.....aku da x bdaya.....

laut....
ragutlah sagala kesepianku.....
ombak....
hapuskanlah segala kedukaan ku....

aku merinduimu wahai sang lautan yg tenang lg mendamaikn...
terimalah aku seadanya....

1 comment:

  1. kuatkn dirimu syg.
    sesungguhnya aku akn ntise ade utk mu :)

    ReplyDelete