Sunday, September 5, 2010

keboringan tahap gaban...

peh..... tulih lg kat blog nyeh... da addicted la plux.... hehehehe...... ptg ney aku x tau nk buke hape.... td stdy pown cam nk x nk jew coz pale otak berpusing pk nk nkm pe tox buke kunk.... ary nie aku da stdy chem n bio... alhamdulillah..... harap2 msok ar dlm pale otk coz...... mood rye da cmpy..... cdey btol tgk org yg da shupin raye.... grrrrr..... aku ada selai bj kurung jew.... e2 pon mummy yg beli...... cepat ar ary selase..... nk blek uma..... da windu sgt kat citam(my lovely cat).... aku nk shupin gak t...... tp bkn tok rye ar.... hehehehe.... aku nk bli beg n jam yg bru.... yihaaaa.....mule ar aku berangan nyeh..... padahal poket da kering nyeh... adoiyai..... xpe2... berangan tuh bek tok kesihatan.... kuikuikui..... ary ney an, aku ase bosan cmpy tahap gaban ar...... nk mbce.... mood rye da cmpy.... hehehehehe.....

rye.....
bg aku rye ney biase2 jek..... sejak arwah nenek aku kembali ke rahmatullah, aku rye bdua je dgm mummy.... mak cik pak cik aku.... opkos ar rye dgn mentua msing.... so... pg rye aku hanya salam dgm mummy je..... pas blek kubur.... bju rye tuh da tgantung blek.... n aku da ciap pkai dgn pkaian harian aku.... wawawawa.... so, saving budget nk bli bj rye..... heheheheh..... bli selai pown da mencukupi... rye mmg agak mbosankan aku krn sering keseorangan... ye ar... aku an ank tunggal.... citam je ar yg dpt jd peneman aku... tp, dye pn nk rye gak an... kuikuikui... haish aku harap ar an... rye taon nie meriah ar ckit.... hope de ar jgk sedare mare yg dtg melawat aku kat uma.... da ar rye ke 4 da kne lek kolej..... sob2....

pe2 pown aku harap aidilfitri kali ini mbawa seribu kenangan kpd aku....

No comments:

Post a Comment