Friday, December 31, 2010

new year

hurm... pe nk wat mlm new year ney????? gaue udah bingung sih....
mau stalk gay boy class gue larh..
ini picnya...


 

Thursday, December 23, 2010

proven tat im not talking to dinding...

its proven tat im not talking to da dinding.....
mr.w tengs for responding....
eventhough tat some of my frend dun wan to co-operate wif u coz u terlalu senyap
i've proven tat u can actually can do works....
i've proven tat im not talking to da dinding....
i love ur new attitude mr.w...
im very proud of u!!!!
teng for being a great partner and i hope tat we can doin a bombastic job in our discussion.....
plss dont b shy wif me keyh mr.w
u r doin a great job now....
mr.w mr.w mr.w

Thursday, November 25, 2010

seronok

hahahaha... 
da lame x ase seronok mcm nie....
aku pn x tau nape.....
mayb byk sangat gelak tyme dinamika kot....
huhuhu......
byk yg aku pat blaja ttg keterampilan diri mse dinamika td....
syok2....
nanti ley ar aku gne ble mase2 tdesak...
hak2....
x saba nk blek.... 
da lame x lek uma....

hopefully mngu depanx de pe2....
so ley ar blek...
miss my mum damn bad....
da la skunk year end sale....
nak gak g shoping.....
hehehehe.....

Sunday, November 14, 2010

cukup indah

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Korus
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Ulang Korus

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai

hurm....

hurm....
lame x lapak sini....
aku makin jarang on9.... tataw ar nape....
aku da makin malas nk pk sal dunia it ney...
ase cam nyemak je....
i just love to read.... n read more love story....
hahahaha.... aku da bosan....  skunk da blaja blek....
aku ase windu kat uma....
da la x pat blek raye ajie nuy...
sob2...
tpkse raye dperantauan...
aiyak......

first week kat kolej... memang terbaek.....
td lepak2 dgn nana n wannor dr pg cmpay la zuhur....
dpt men bdminton.... cuci mate tgk org(opss)
memamg syok....
hahahaha... 
today im very hepi....
just dunt noe y lol....
=)=)=)

Saturday, October 23, 2010

exam week....

bapak lame gle x update blog..... rindu sama kamu larh blog..... udah tepu otak gue coz ayik blaja jewp..... hahahahahaha..... skunk tngal lg 1 paper tats it bio paper 1.... pas uh pe lg..... blek la....... hahahahaha.......

masalah hati?????????? unavoidable...... aku pening la.... tyme aku nk try lpe an dye jewp.... mesti dye dtg..... hati... tabah larh engkau....
aku x mampu nk tanggung semua nie....

Thursday, October 14, 2010

pspm

hurmmm..... final da hampir tibe..... cuak2.... tkot2... pe2 pown... aku kne tabah.... ake kuat an semangat!!! weeee...... sib bek da wat muet speaking td....
lega... hope tat i do it well.... cuak seh... hope sgt dpt higher ban..... stdy2....
wat pe nk on9 g????wahaaaaa.....

tbe2 an.... aku ase alone sgt... ase cam da x de life.... ase cam da x de kawan.... ase cam tpinggir.... nape ek???? aty aku ase x tenteram..... ase mcm ader wat salah kat org..... sae cam ada bunuh org.... sal ar????

syndrom2 final or anyting else???? kdg2 aty nyeh ase saket sangat... cam kene stab dgn sumting..... adoiyai.... kehidupan aku da x tenteram....

Monday, October 4, 2010

my farewell party!!!!!
rindu lar kat korunk!!!!
video
untk dax2 at!!!!!!
mish u guys!!!!!!!
bile mau reunion??????


sakitnye hati.....

grrrr... geramnye.....
aku pnye besday dye x wish..... tp.... 
kawan aku pnye DYE WISH!!!!!!
wei.... sakit aty do!!!!!! mmg ptt pn ko kne DUMP dgn aku wei....
cam siot!!!!! sib  bek ar aku da dpt lpe an ko!!! lau x.... mmg menangis x berlagu ar aku.... mmg laki cam uh ke wei????
prangai cam sial????
hehehe... aku tau x semua cm uh.... aku jew yg salah pilih.... nampak je bek... te... BAPAK segala SETAN!!!! mmg aku x kan maap kan ko lar.... dl bg segala mcm alasan... tp skunnk..... aku da makin benci at ko!!!!! nk tgk mke ko pn aku nk muntah!!!!!g mati ar same ko!!!! aku da x eran da... ko nk tunggang tebalik ke... ko nk mampos ke... ada aku KESAH!!!!!! mulai saat ney... NYAH ko dari idop aku!!!! aku X caye KO lagi!!!! aku da TANAM name MOHD AIDEL B. IBRAHIM dalam KUBUR!!!!!!!!

Thursday, September 30, 2010

you and me


Baby are you ok
I hope that you are in good shape
And you’re not tied up in stress
And if it’s my luck you’ll wear a dress
10 minutes past your birthday
Kept you waiting for me
Well I got stuck finding the cake
And that’s why I was late

Deep see diving forever
Under the pressure
If it’s too much to ask

And kiss this rip off the rumors
Light up the humor
Hitch a Nadia ride

The story sings and the chemistry wins
For both of us a dream
Just let them go and turn off the lights
Cause it’s you and me tonight

You and me tonight

Super magic fever adopted
Desperate desire for the queen
I’ll be bubbling in between

And roll the dice
Twice if you want too
Red light to break down kick me out
To the end without a doubt

The story sings and the chemistry wins
For both of us a dream
Just let them go and turn off the lights
Cause it’s you and me tonight

You and me tonight

Now the times a machine
Just like the scene
Glory of the morning makes me sing
It makes me sing

And if you wanna go
Just take it slow
Crack a joke and walk right out the door
It’s who you know

The story sings and the chemistry wins
For both of us a dream
Just let them go and turn off the lights
Cause it’s you and me tonight

Sunday, September 26, 2010

kwn bia ikhlas.....

nk kawan....
bia ikhlas.....
add aku kat fb....
pastuh remove....
ikhlas ke kwn????
adoiyai.....
aku kapel dgn adik ko...
ko add aku....
aku break... ko remove....
pe cer beb????
besa sgt ke salah aku kat adik ko hah???
 jgn dgr dr satu pihak je bai....
aku yg sengsara sejak kapel dgn dye tau x????
hati aku yg byk tluka....
xkn aku je nk mengalah....
xkn aku je yg nk pendam segalanya????
aku pn ada hati dn perasaan gak beb
pe ko rase ble boy korunk x engt bufday korunk???
x engt anniversary korunk???
x tepon hampir 2 3 minggu???
x kn aku nk btahan kot....
xkn aku je yg nk kne tepon....
dye yg keje...
aku tg kol.....
pe cer wei....
salah aku jgk ke????puas aku jage aty dye.....
tp dye wat pe??? wat bodo n banggang jewp????
grrrrrr.....
skunk adik ko da de awek blek...
huh pe lg....
ske ar ko nk add an...
mati la ko pompuan if care ko bkawan cm uh....
jd katak bwh tempurung la ko....

aku kalo kawan.... bia ikhlas 
br lar org pcaye....
br la org sayunk....

Saturday, September 25, 2010

hati yg kau sakiti

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya

maafkan bila memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai

tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa


ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti



ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

boys...

hahahahaha.... aku klaka la dgn boys neyh.....
da terang2 da gurl maseh nk flirt lg... adoiyai.... simbolik leleki skunk.... cm ner aku nk cayer kat korunk??? tell me!!!! walaupn not all like tat, tp kerana susu setitik.... rosak susu sebelanga... wawawawa....pe2 pn... aku ske kwn dgn boys... sporting.... bkn la nk buruk2 an gurl... tp most of da gurl kuat touching ar... bosan aku.... aku pn gurl gak... tp... x ar touching sgt..... peh....


semlm best sgt.... wlaupn kaki saket... aku enjoy taking picture... hahaha... saper2 yg tcandid uh... soie ar yeah....  bkn ku sengaja... tp.... tcandid.... hahahahaha....
lepaking wif da boys was so fun... upe2 nye... ramai gak boys yg x ske jpp yg aku anti =).... hakim2... da ada awek pn nk mengatal dgn aku....
hahahah(padahal dye saje usik)... da la awek ko ex-classmate aku.... jgn buat naya.... t akiu report br tau.... hahaha... pe2 pn enjoy ur company.... for me... its time to stdy... cintan cintun nyeh tolak tepi dl.... aku nk fokus....
pe2 pn aku nk touching dgn wannor =(..... aku mcg x balas pn...


p/s:( aku bsyukur akhirnya, aku tau ex aku org yg mcm mana... n aku tau kptsan aku putus dgn dye adalah kptsan yg tbek.... skrg aku lega... aku x dbelenggu oleh hidupnya lg... tengs god kerana tunjukkan aku siapa dye sebenarnya.... tp... pe2 pn, tahniah kat dye krn akhirnya, dpt gurl br... hope gurl tuh adalah yg terbek untk dirinya... n aku harap dye bhgia dgn gurl uh.... we r not meant together syg)

Monday, September 20, 2010

Saturday, September 18, 2010

increase ur confidence level

1
No one can boost your esteem like you can. In the bathroom mirror every day, look yourself square in the eye and remind yourself out loud of just how great you are with three affirmations.

Big yourself up with phrases such as: "I'm confident, energetic and ready to grab life by the horns" or "I'm bubbly, outgoing and downright gorgeous."

2
We are our own best saboteurs, so when you catch yourself using phrases that begin "I'll never" or "I won't", stop immediately and turn that negativity into a positive. So rather than 'I'll never lose weight', say "I will lose weight if I make sure I go to the gym and eat heathily"

3
Negative thoughts feed self esteem, so always try to give even the darkest thought a positive glint by being proactive. If you see that the house is messy, rather than thinking "It's always a mess", be proactive and think "How can I help get this place clean?".

4
Watch your language. Do you regularly speak to yourself in a way you wouldn't even speak to your worst enemy? Do you refer to yourself as an idiot or stupid? Do you degrade yourself in front of others or constantly come across as apologetic? This is your subconscious trying to buffer yourself from others' criticism, however you need not berate yourself for a silly mistake. After all, you're only human. Next time you're about to abuse yourself verbally, remind yourself that at least you tried and even if you got it a bit wrong this time, you'll soon have it right every time with effort.

5
Take as many risks, within reason of course. If you're invited to try a new sport or join an exercise class, seize the opportunity. What's the worst that can happen? You might make a mistake or two, but you're a newcomer - it's expected!
#
6

When you make a mistake, try to view it as an opportunity to learn. Simply beating yourself up isn't going to help you achieve anything apart from an increased feeling of being unworthy.

7
When meeting people, greet them with a smile and look them in the eye. By conveying this self-confidence and respect you will gain the respect of the person you are meeting.

Try to keep conversations upbeat and positive. This will distract you from negative thoughts as well as keep your company interested and positive about their interactions with you.

8
Learn to accept a compliment. Hard to believe, but some people can do it far too easily. While it can be difficult, rather than immediately giving yourself a put down or disregarding to the nice thought of the giver, just say 'Thank you' and embrace it.

mine

You were in college working part time waitin' tables.
Left a small town, never looked back
I was a flight risk
With the fear of falling
Wonderin' why we botherd with love.
If it never lasts.

I say, can you believe it?
As we're lying on the couch
The moment I can see it
Yes, yes
I can see it now

Do you remember we were sittin' there by the water
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless mans careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Flashforward and we're takin' on the world together
And there's a drawer of my things at your place
You learn my secrets and you figure out why I'm guarded.
You say we'll never make my parents mistakes.

But we got bills to pay
We got nothing figured out
When it was hard to take
Yes, yes
This is what I thought about

Do you remember we were sittin' there by the water
You put your arm around me for the first time
You made a rebel of a careless mans careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Do you remember all the city lights on the water
You saw me, start to believe for the first time
You made a rebel of a careless mans careful daughter
You are the best thing that's ever been mine

Oh oh oh oh oh

And I remember that fight 2:30 AM
'Cause everything was slipping right out of our hands
I ran out crying and you followed me out into the street

Braced myself for the goodbye
'Cause it's all I've ever known
And you took me by surprise
You said I'll never leave you alone

You said,
I remember how we felt sittin' by the water
And every time I look at you, it's like the first time
I fell in love with a careless mans careful daughter
She is the best thing that's ever been mine

Hold on, make it last
Hold on, never turn back

You made a rebel of a careless mans careful daughter.
(Hold on, make it last)
You are the best thing that's ever been mine
(Hold on)

Hold on

Do you believe it
Hold on
We're gonna make it now
Hold on

And I can see it
Yeah, yeah
See it now (x3)

ost adam maya

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

Thursday, September 16, 2010

yang sempurnakanku....

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

teruskanlah

pernahkah kau bicara tapi tak didengar
tak dianggap sama sekali
pernahkah kau tak salah tapi disalahkan
tak diberi kesempatan

kuhidup dengan siapa ku tak tahu kau siapa
kau kekasih ku tapi orang lain bagiku
kau dengan dirimu saja kau dengan duniamu saja
teruskanlah teruskanlah kau begitu

kau tak butuh diriku aku patung bagimu
cinta bukan kebutuhanmu

kau dengan dirimu saja kau dengan duniamu saja
teruskanlah teruskanlah kau begitu

noktah cinta

ernyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran
Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan di sini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan di sini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku diperlukan
Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini perlu untuk dirinya

mutiara kata cinta

Jika kita mencintai seseorang, kita akan senantiasa mendo'akannya walaupun dia tidak berada disisi kita.

Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita ? Karena Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah Cinta ...

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi, jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan, walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan Kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.

Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya. Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya.

Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterimakasih atas karunia tersebut.

Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh,
penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.

Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah
mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.

Seandainya kamu ingin mencintai atau memiliki hati seorang gadis, ibaratkanlah seperti menyunting sekuntum mawar merah. Kadangkala kamu mencium harum mawar tersebut, tetapi kadangkala kamu terasa bisa duri mawar itu menusuk jari.

Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat berarti bagimu, hanya untuk menemukan bahwa pada akhirnya menjadi tidak berarti dan kamu harus membiarkannya pergi.

Kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehingga kamu kehilangannya.
Pada saat itu, tiada guna penyesalan karena perginya tanpa berkata lagi.

Cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang dan bukan siapa dia sebelumnya.
Kisah silam tidak perlu diungkit lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya setulus hati.

Hati-hati dengan cinta, karena cinta juga dapat membuat orang sehat menjadi sakit, orang gemuk menjadi kurus, orang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, raja menjadi budak, jika cintanya itu disambut oleh para pecinta PALSU.

Kemungkinan apa yang kamu sayangi atau cintai tersimpan keburukan didalamnya dan kemungkinan
apa yang kamu benci tersimpan kebaikan didalamnya.

Cinta kepada harta artinya bakhil, cinta kepada perempuan artinya alam, cinta kepada diri artinya bijaksana,
cinta kepada mati artinya hidup dan cinta kepada Tuhan artinya Takwa.

Lemparkan seorang yang bahagia dalam bercinta kedalam laut, pasti ia akan membawa seekor ikan.
Lemparkan pula seorang yang gagal dalam bercinta ke dalam gudang roti, pasti ia akan mati kelaparan.

Seandainya kamu dapat berbicara dalam semua bahasa manusia dan alam, tetapi tidak mempunyai
perasaan cinta dan kasih, dirimu tak ubah seperti gong yang bergaung atau sekedar canang yang gemericing.

Cinta adalah keabadian ... dan kenangan adalah hal terindah yang pernah dimiliki.

Siapapun pandai menghayati cinta, tapi tak seorangpun pandai menilai cinta karena cinta bukanlah suatu
objek yang bisa dilihat oleh kasat mata, sebaliknya cinta hanya dapat dirasakan melalui hati dan perasaan.

Cinta mampu melunakkan besi, menghancurkan batu, membangkitkan yang mati dan
meniupkan kehidupan padanya serta membuat budak menjadi pemimpin. Inilah dahsyatnya cinta.

Cinta sebenarnya adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri dan tidak merubahnya menjadi
gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temukan didalam dirinya.

Kamu tidak akan pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. Namun apabila sampai saatnya itu,
raihlah dengan kedua tanganmu dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya.

Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut kemulut tetapi cinta adalah
anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya.

Bercinta memang mudah, untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai
itulah yang sukar diperoleh.

Jika saja kehadiran cinta sekedar untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir.

kebahagian dlm perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisaha

baik2 sayang

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan ak
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Wednesday, September 15, 2010

kerinduan

peh.... syial.... aku windu gler dgn diri aku...... aku rindu nk jd SABRINA yg ceria, happy go lucky...... aku da pnt nk nanges..... aku da pnt nk mengenang nasib.....hati aku.... da byk tluka.... aku gembira dlm tangisan..... tuhan.... tolonglah aku.... aku hanyalah hamba yg lemah.... bantulah aku kenbali spt dl..... sejak keblkgn ney... aku senang nk menitiskn air mata.... knp ek???? hati aku ney da jd rapuh serapuhnya...... senang tguris..... senang tsentuh.... dl aku x mcm ney..... baran aku semakin btambah... senang btol nek angin....
semlm sblom blek aku war perangai.... kesian mummy.... tp nk wat cn ne.... aku x ley nk kontrol da....
hati aku mberontak.... aku x ske keadaan cm ney.... aku BENCI....... ARGHHHHHHH........bengang nyer.... mayb aku rase kurang kaseh syg kot..... da jaoh dgn mummy.... mummy pn bz keje..... aku rse keseorgan.... aku nk mummy sentiasa ada dgn aku.....
ya allah tlg lah aku.....aku da x bdaya.....

laut....
ragutlah sagala kesepianku.....
ombak....
hapuskanlah segala kedukaan ku....

aku merinduimu wahai sang lautan yg tenang lg mendamaikn...
terimalah aku seadanya....

Thursday, September 9, 2010

bangang!tolol!

eee... Geram btol dgn pendatang asing ney.. No manners! Da nme pndtg,wat ar cre pndtg.. Nie x.. Cm syial jek... Bg kayu hoki skali br tau langit tinggi ke rendah...
Mamat indon bodoh! Org pnye ar bek nk tlg ko, ko wat cm mke babun an... Pastue x reti2 ckp terima kaseh... Peh.. Woi sedar ar dri skit.. Ko tuh menumpang.. Nie aku x ar hot sgt.. Tp, mat pakistan wat aku nek angin..
Sial ar ko pakistan!! Jatoh maruah aku tau x.. Tau ar kolej aku dkt dgn sg.raba.. Tp, x yah ar raba bontot aku tolol... Tgk je ar kalo ye pn.. Aku bknnye bini ko yg ley ko raba2.. Kalo nk sgt, g je cri pelacor.. X yah cri yg high clss kalo x de duit.. Cri je kat lorong2 gelap.. Byk kot kat kl tuh... Nie aku lak jd mangsa gle ko tuh.. Woi. Aku x menjual ar bai.. Aku suci ag syial.. Sib bek aku x bantai ko kat citu gak! Jgn cri pasal dgn NUR SABRINA keyh!! Aku ley jd seganas2 nye jika hak pribadi aku dnodai!! Watch out keyh

Tuesday, September 7, 2010

blek kampung..

yey! Akhrnye dpt gak aku kuar dr KMS!! Hahahaha... Peh 4 jam pjalanan blek ke umah.. Lemah gemalai lutut2 aku nyeh(hehe da mcm wannor ar plak).. Pjalanan bmule kul 5 ptg.. Aku ke pagar bsame nana n bjmpe dgn wannor di sana... Nek teksi n smpy bus stand(mcm tuh kowt eja dye).. Tngu pnye tngu kul 6 br dpt bus... Peh, penat do! Cmpy kat klia jew, org da azan..
Perjlnan dr klia ke nilai menyeronokkn.. Wawawawa.. Mulot aku pot pet bckp.. Mcm bertih jagung... Paling x tahan nk turun bus.. Ada ke ptt aku sepak tin air cmpy ke luar.. Bapak malu gle.. Padahal da tulis da, 'dun throw da rubbish outside da bus' adoiyai.. Segan2.. Hahaha.. Dgn perot bkeriuk2, aku g la msuk 7e tok bli roti.. Nk alas perot ar katekn... Tngu train paling mbosankan.. Beg ar ar berat.. Nek train aku da jd jakun coz ada joke ttampal kat dinding2 train.. Weee... Smpai ktm semban jek, aku, wannor n nana bpisah mengikut haluan masing2.. Hehe so, disini aku nk ucap tengs sgt kat wannor n nana coz teman aku blek.. T ley ar kte lek same2 g ek.. Syok gle blek dgn korunk.. Syunk korunk sgt2.. I will always remember tis moment..:-D

Monday, September 6, 2010

buke p0se

peh, sonok gle bke pose td.. Practicum 3 n practicum 4 gempak gile.. 32 org bbuke pose kat tengah2 alam dgn blapikn tikar n lilin.. Gempak syial!! Mknan pown syok gle.. Ayam tuh dbelah 4 je? Peh.. X abes aku mkn.. So, dgn bek aty nye aku sedekah kat khuun.. Hahaha.. Cian khuun tpkse habis an ayam uh.. Sowie my dear... Paling x tahan mahen.. Da la new hais style.. Nmpk cm mafia.. Peh.. Aku ase, nie ar buke pose plg gempak dlm idop aku... Zali, jd laki melayu terakhr dgn bbke pkai ken pelekat.. Contect boy, u looked so much macho wif ken pelekat..

Part plg best is da pic time.. Mcm2 gye ade.. T ada lar tuh yg tag2 kat fb.. X sbr nk tgk.. Huhuhu.. Dpt take a pic wif mahen n tiban.. Tp x sempat plak dgn ray.. Hurm.. N ada gmbo kembar.. Sabrina n sabrina.. Ngeee.. Both of us lookd so cute.. Tp yg paling gempak gambo melekat kat dinding..da mcm cicak da aku ney.. Wawawa.. Hah.. Lg gmbo plg best gmbo dgn lilin.. Superb siot.. Ngee.. Hope dpt wat cm ney g next tyme.. U guys rock bebeh..

grrrrrrrr

haiah... geram btol ary nyeh.... benci2.... minah gedix tuh wat darah aku mendidih jew.... dlm mood raya nyeh, dye wat aty aku panas jek..... menggedik x abes.... menjatoh an maruah pompuan brol.... grrrr.... pe p[e puwn aku x nk cte byk sal dye... ngeee

aku x sabar ak bke... coz arynyeh aku bke dgn clss mate.... dax p3 n p4.... ngeee.... syok.... dorg da order nasi ayam berempah.... yum2... meleleh air liur aju nyeh.... hehehehe.... sabo2....td kat clss aku x pat pokes sgt... ye la... aty aku da fly blek uma.... body je yg tinggal kat sini... wawawa..... esok da blek.... syok2... tp nek bus(actaully lg syok coz dot ase suasana blek kg).... x sabar nk jmpe mummyn citam.... tp... nie mayb last aku blek pee dee... pas nie aku da pindah nilai....x( sob2..... x ske la pindah nilai.... geng aku semua kat pee dee... mesti da susa nk hang out lg.... adoiyai.... t cuti sem mesti blek nilai.... x pat ar nk hang out dgn dorang... bufday darimi n sarah pown x pat attend.... sob2... tp x pe la... sbgai ank yg bek... kte kne ikot cakap mak bapak.... td... nk jae aku skip class math.... bknnyew paham pown pe lecture tuh cakap.... bazir masa aku je... bek tdo dlm bilik.... tp, aku nl handle kad rye... nk bg kat dax p4....

peh.... windu gle siot.... aku x ske ar blaja2 nyeh... aku lg ske lepak2.... tp, aku kne blaja gak... for my own future.... esok.... jurney aku bmule.... aku nk blek awal... tp kwn aku bes clss kul 5 la plux.... aku ley ar escape coz koko last period.... ngeee.... pe2 pown... i wanna enjoy ma last day in kms b4 raya... n having a nice break fast with me class mate.... x saba nk tgk contect boy.... mata dye menawan... wah....

Sunday, September 5, 2010

keboringan tahap gaban...

peh..... tulih lg kat blog nyeh... da addicted la plux.... hehehehe...... ptg ney aku x tau nk buke hape.... td stdy pown cam nk x nk jew coz pale otak berpusing pk nk nkm pe tox buke kunk.... ary nie aku da stdy chem n bio... alhamdulillah..... harap2 msok ar dlm pale otk coz...... mood rye da cmpy..... cdey btol tgk org yg da shupin raye.... grrrrr..... aku ada selai bj kurung jew.... e2 pon mummy yg beli...... cepat ar ary selase..... nk blek uma..... da windu sgt kat citam(my lovely cat).... aku nk shupin gak t...... tp bkn tok rye ar.... hehehehe.... aku nk bli beg n jam yg bru.... yihaaaa.....mule ar aku berangan nyeh..... padahal poket da kering nyeh... adoiyai..... xpe2... berangan tuh bek tok kesihatan.... kuikuikui..... ary ney an, aku ase bosan cmpy tahap gaban ar...... nk mbce.... mood rye da cmpy.... hehehehehe.....

rye.....
bg aku rye ney biase2 jek..... sejak arwah nenek aku kembali ke rahmatullah, aku rye bdua je dgm mummy.... mak cik pak cik aku.... opkos ar rye dgn mentua msing.... so... pg rye aku hanya salam dgm mummy je..... pas blek kubur.... bju rye tuh da tgantung blek.... n aku da ciap pkai dgn pkaian harian aku.... wawawawa.... so, saving budget nk bli bj rye..... heheheheh..... bli selai pown da mencukupi... rye mmg agak mbosankan aku krn sering keseorangan... ye ar... aku an ank tunggal.... citam je ar yg dpt jd peneman aku... tp, dye pn nk rye gak an... kuikuikui... haish aku harap ar an... rye taon nie meriah ar ckit.... hope de ar jgk sedare mare yg dtg melawat aku kat uma.... da ar rye ke 4 da kne lek kolej..... sob2....

pe2 pown aku harap aidilfitri kali ini mbawa seribu kenangan kpd aku....

Saturday, September 4, 2010

my heart

haish.... bercerita ttg aty neyh.... complicated ckit..... aku pnh bcinte n putus cinte dlm sekelip mate.... entah salah siape aku pn tataw..... semuanya allah yg tentukn... aku redha..... mungkin kesalahan nye tletak pd aku....  aku ney gurl yg x sempurna.... boy yg nk jd an aku sbgai awex pn lari beribu batu kowt....hehehehe.... sape yg accept aku tuh mmg aku tabik spring ar..... aku clash pown sbnrnya aku yg mntx.... aku x nk org ya aku syg sgt2 malu n tluke dgn perlakuan aku.... aku tau dye nk gurl yg sempurna... bkn mcm aku..... aku tau dye syg kat aku.... tp.... sku lbey syg dye.... aku nk bkorban..... biar ar dye dpt cri jodoh yg lbey bek drpd aku.... yg mampu jge aty n perasaan dye.... aku nie kdg2(sbnrnye slalo) lepas laku... cakap x pk dl..... cmpy kdg2, aku x sedar yg aku dah sakitkan aty orang.... so, aku x nk mende ney blaku kat org yg aku sayunk sgt2...... biar dye saket skunk drpd dye saket kmudian..... biar aku yg dpersalahkan drpd dye yg merana....

ceritaku

malam td aku td x lena(actually da lme x tde lena...) aku pn tataw ar nape an.... aty aku rase bdebar2 jek... mayb stress nk pspm kowt... byk g revision ya aku x buat... otak aku pk mende len jew.... nie pown aku wat blog br sbb aku da lme pasword lme n aku merasakan blog lme aku x smart.... so aku pn bgn la awal(wlaupn sbnrnye tdo2 ayam je pas sahur td) dgn azam nk buat blog br..... sa x de ar byk bende nk type aryneh.... tp, xpe2.... aku akn update blog aku cmpy korunk2 yg mbcenye tpesona(ecececece)..... hari nie aku brazam nk wat chemist n bc bio.... hopefully tcapai la niat aku tuh..... haish x de idea lak nk tulih pe aryney.... otak da beku....wawawa..... haaa.... mlm td aku mimpi geng2 spec mate aku do.... bapak windu kat borg... nk sgt follow reunion.... tp, pspm is round da corner jek.... ish2.... cdey btol.... x pe lah.... aku kne blaja btol2... aku je ar harapan mak n ayah aku....



tats all 4 now...
chow n salam