Tuesday, September 7, 2010

blek kampung..

yey! Akhrnye dpt gak aku kuar dr KMS!! Hahahaha... Peh 4 jam pjalanan blek ke umah.. Lemah gemalai lutut2 aku nyeh(hehe da mcm wannor ar plak).. Pjalanan bmule kul 5 ptg.. Aku ke pagar bsame nana n bjmpe dgn wannor di sana... Nek teksi n smpy bus stand(mcm tuh kowt eja dye).. Tngu pnye tngu kul 6 br dpt bus... Peh, penat do! Cmpy kat klia jew, org da azan..
Perjlnan dr klia ke nilai menyeronokkn.. Wawawawa.. Mulot aku pot pet bckp.. Mcm bertih jagung... Paling x tahan nk turun bus.. Ada ke ptt aku sepak tin air cmpy ke luar.. Bapak malu gle.. Padahal da tulis da, 'dun throw da rubbish outside da bus' adoiyai.. Segan2.. Hahaha.. Dgn perot bkeriuk2, aku g la msuk 7e tok bli roti.. Nk alas perot ar katekn... Tngu train paling mbosankan.. Beg ar ar berat.. Nek train aku da jd jakun coz ada joke ttampal kat dinding2 train.. Weee... Smpai ktm semban jek, aku, wannor n nana bpisah mengikut haluan masing2.. Hehe so, disini aku nk ucap tengs sgt kat wannor n nana coz teman aku blek.. T ley ar kte lek same2 g ek.. Syok gle blek dgn korunk.. Syunk korunk sgt2.. I will always remember tis moment..:-D

No comments:

Post a Comment