Thursday, January 27, 2011

keliru....

aku keliru sangat2....
one day he says he love me....
than the other days he choose his best frend....
hati aku... sape yg jage????
hanya aku je yang paham...
mungkin salah aku coz jadi orang yang ketiga....
wlaupn diorang ckp diorang best frend....
aku tau....
they love each other.....
bile mr tue dgn aku....
miss tue cemburu....
when miss tue dgn guy len mr tue cemburu....
dr situ aku da dapat tangkap.... 
mr loves miss than me....
aku terima seadanya...
mayb bukan jodoh aku dengan dye...

wlaupun aku cdey, aku xkn nanges.... aku tau aku yang tempah maut....
aku yang jatuh hati kat orang yang salah....
aku serahkan hati aku kat orang yang salah....
akudah tau mende ini akn terjadi...
boys n gurls can never be best frend....
lama2 they all akn jatuh hati antara satu sama lain...
i noe tat very well....
im suck....
coz fell in love wit tat guy....
aku patut back off sejak awal lagi....
aku x patut layan dye....
pe2 pown... mende da jadi...
aku x lay bpatah blek....
life must go on.....
im strong!!!!!

No comments:

Post a Comment